Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

6 Mart 2009 Cuma

çeşme gezisi


bugündee izmirin en çok turist alan ilçelerinden birinde,çeşmedeydik eşimin işi dolayısıyla gittik fazla kalamadık yarım saatlik işimiz vardı havada rüzgarlıydı çocuklar üşür diye fazla gezemedik en göz alıcı fotoğraf oraya giderken rüzgar gülleri oluyor enerjinin büyük bir bölümünün elde edildiği rüzgar gülleri



biz sezonu erken açtık; çocuklar cok mutluydu arslan koşuşturdu babası görüşmelerini yaparken, atahan ise hep uyudu izmire girdik öyle uyandı yemeğe girdiğimiz restorant ta bile uynmadı araba da uydu hep annesinin gülü hiç üzmedi annesini arslanın çenesi düştü mübarek giderkende gelirkende sürekli konuştu oda dönerken izmire girişe yakın uyudu.içim rahatladı inanın bir kaçgündür bloğuda güncelleyemiyordum arslan oyun oynarken telefonun kablosuna bir asıldı telefon param parça oldu taa kutusundan kopmuşbugün yeni aldık telefon tamirinide yaptık çok şükür


kendimi çok iyi hissediyorum müthiş enerji doluyum romayı bile yakabilirim neyseki yemek yaparken bulaşık yıkarken hele hele temizlik yaparken müthiş enerjili olmalı insan maazallah kendini iyi hissetmezse onca işi nasıl yapar!

bütün arkadaşlarımın kadınlar gününü ve mübarek kandillerini kutluyorum bol dualı günler diliyorum hepinize

9 yorum:

  1. ne guzel olmus sızın bu gezı masallah gecmız kandılınız mubarek olsun

    YanıtlaSil
  2. zehra;teşekkür ederim seninde canım

    YanıtlaSil
  3. benim oglusta iki cep telefonumu bozmustu sagolsun:)neyse gülüm keyifli ve enerji dolu hafta diliyorum bende,sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel şelale.aman ufaklıkları üşütme benim ki iyileşmeden yine hastalandı
    sevgilele

    YanıtlaSil
  5. benimde uzun bir geziye ihtiyacım var. senden bişi rica etsem. Şu kolj işini banada anlatırmısın nasıl yapılıyor?

    YanıtlaSil
  6. aşkınaaycım durmuyorlar yerinde bu yaramazlar
    SMİLENA bende korkuyorum ama soğuksaarabadan hiç dışarı çıkarmıyorum miniği biraz güneş de alsın diyorum maşallah bağışıklık sistemleri kuvvetli benimkilerin
    esracım google den picasa diye gir ordan indir

    YanıtlaSil
  7. enerjin hiç bitmesin arkadaşım inş

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim havvanur sanada bol enerjili günler diliyorum

    YanıtlaSil
  9. enerjin hiç bitmesin inşallah
    hava izmirde güzel herhelde oralar çok güzel gözüküyor darısı bize olsun

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi