Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

26 Mart 2009 Perşembe

kendim için


bugün çok işim vardı alışverişe çıktım KENDİM İÇİN ne yaa hep çocuklar hep çocuklar anneme sepetledim ikisinide biraz kendim içn nefes aldım ev temizmi ,kocanın kıyafeti ütülümü,atahan ağladımı, arslan mutlumu ,onlara ne yemek yapsam mutlu olurlar diye düşünmeden attım kendimi çarşıya bizim karşıyakanın meşhur birçarşısı var hesaplasan bir kilometre değildir ama zengini fakiri hep orda hele yazın millet nasıl coşuyor anlatamam orda hayat hiç bitmiyor herkez mutlu sanırsın gece üçte de ordan geçsen özellikle yaz aylarında koca koca kahkalar la geçen gençler belki bir kaç mendil satarım diyen küçük veletler(o saatte)bir ara çok abartmışlardı korsan kaset falan satmaya başlamışlardı çarşıya girmeden günün en moda müzikleri seni karşılardı .....işte böyle bizim çarşı bende kendimi oraya attım bugün öyle sakindi kii
kendim için nefes aldım sadece bir saat sonra eve geldiğimde ayy evimi çocuklarımı bir özlemişimonlara aldığım ufak tefek hediyeleri verinde büyük oğluşta bana "sen nerdeydin anne"tavırları yapmadı
arada yapıyorum böyle kendim iiçn bir kahve içiyorum o koca günün içinde bazen farkedemiyorumrutin bir hayat var ve ben onu uyguluyorum tabii arada böyle başımı duvara toslayınca kendimi toparlıyorum dahabi umutla hayata yaşamın gürültüsüne kendimi motive ederek devam ediyorum

birde meşhur anıtımız var ben okula giderken kızlarla buluşçaksak merkezimiz hep orasıydı ......

17 yorum:

  1. cnmm seni çook iyi anlıyorumbazen bende anane babane kim olursa yolluyorum kafamı dinliyor kendime zaman ayırıyorumm allah yardımcımız olsunnn.Onlarla olmuyorr onlarsızda olmuyor :))))kendine iyi bak arkadaşımm sevgiler

    YanıtlaSil
  2. en güzeli ayır tabi kendine...
    sonra çocuklara kocaya giden yıllar sonra çocuklar evlenip yuvadan uçunca yaşlar ilerleyince kendimiz için birşey yapmayıp kalınca bir de bakıyoruz ki aaaaaa yaşlanmışız gezme isteği kalmamış sonra gelsin gelin/damatlar torunlar...
    eee şey ben kendim zevklerim isteklerim ?????
    ben de arada yapıyorum o kısacık an bile bir dünya keyif :))

    YanıtlaSil
  3. oh çok güzel yapmışın bende izmirliyim karşıkaya çarşısı değilde ben de kemeraltında sters atıyorum

    YanıtlaSil
  4. üç böcek bir çiçek :teşekkür ederim canım benim
    doğru söze nedenir ne onlarla ne onlarsız::)

    fundacım daha çok gencim yaşamam gereken güzel şeylerle mutlu etmem gerek kendimi şimdilik elimden bu kadarı geliyor

    hanifee kız sendemi izmirlisin ben okadar uzağa cesaret edemiyorum trafik var gel bir gün beraber gidelim

    YanıtlaSil
  5. Canim onceki yorumum geldi mi? Sorun cikti da yollarken...Ya neden "yorumlama bicimi" gibi bisey var :((( Silindi upuzun yorumum :(((

    Direkt yazip yorum gonder deyince yollayamiyorum:(

    Neyse neyse, tekrardan yazayim bari:)

    Demistim ki :) cokkkkk ozledim Izmir'i...Benim en sevdigim sehir orasi ve cok sIk giderdim Tr'deyken...En cok Kemaralti'na...Oraya bayiliyorum,cok ucuz, orada bi pasajda boncukcum vardi, orayi bile ozledim:) Boyozu ozledim...Hatay pazarini...Konak'i, en cok da Guzelyali'yi...
    Sen karsidasin ama, olsun, orasi da ayri guzel...Orada da bi cafe vardi, nargile icmeye giderdik :)))

    Iyi yapmissin arkadasim gezmekle, arada desarj olmak lazim...
    Sevgiler, opucukler...

    YanıtlaSil
  6. oo ferahçım sen bayağı çözmüşsün bizim izmiri türkiye ye gelince bana uğra daberaber gezelim kemeraltını bende çok severim şimdi benim miniklerle orası gezilmiyor ::)

    YanıtlaSil
  7. çok iyi yapmışsın.bende arasıra anneme sepetleyip adeta kaçıyorum dışarıya.resim de çok güzel...

    YanıtlaSil
  8. ooh sefan olsun ıyı yapmıssın canım
    opuyorum sevgıler..

    YanıtlaSil
  9. oooh sefan olsun gülüm cok iyi etmissin,kendimize böyle günler ayarlamak sart tabiki,öptüm seni cok kuzucuklarinida sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. ne guzel olmus kendınıze vakıt ayırmanız

    YanıtlaSil
  11. hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar sizleri çok seviyorum

    YanıtlaSil
  12. En güzelini yapmışsın.İnsanın arada bir kendisini dinlendirmesi,gezmesi,eğlendirmesi gerekiyor.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  13. arada sırada kendin içinde bir şeyler yapmak iyi geliyor, iyi yapmışsın:)

    YanıtlaSil
  14. selam *kelebek* ziyaretinize geldi ve bu bıcırları çok sevdi ...

    YanıtlaSil
  15. ozlemisim iyi geldi fotolar :)
    1 sene evin leblebicide okudum ben karsiyaka lisesinin arka tarafinda oturduk :)
    anilarim canlandi :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. bu zaman ayırmalarını aslında daha sık yapmalı :)

    YanıtlaSil
  17. çok iyi yapmışsın bencede, aynı şeyi kısa zaman içinde bende yapmak istiyorum. özelliklede kuaförden başlamak!! :)

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi