Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

22 Mart 2009 Pazar

başlık bulamadım


mutlu bir hafta sonu geçirdim bu hafta sonu eşimin tüm ısrarlarına rağmen dışarı çıkmak istemedim evde vakit geçirelim dedim şurda nekadar zamanımızkaldı belli değil evimizde çocuklarımızla zamanımızı değerlendirelim ama ne mümkün dün bütün gün ablamın evinin doğalgaz tesisatında sorun çıkmış onunla uğraştı bende arslanıda onunla postaladım madem evde değiliz biri sana biri bana dedim çünkü evinhalini kimse sormasın.... neyse dün ve bugün kendimi temizlik yapmaya adadım akşamıda dayanamadık yemeği yedikten sonra çayıda ablamlarda içtik


yani anlıyacağınız karışık salata gibi bir hafta sonu geçirdim durmak oturmak ne mümkün dün kimse yok evde biraz ara vereyim ,televizyonu zapladım nekdar şaşırdım oturunca değişik bir olay gibi geldi eskiden nasıl yapıyorlarmış yaa nasıl başarıyorlarmış bizde yakınıyoruz çamaşır makinede bulaşık makinede,yemek bu ara hep dışarda yedik maaile eee ama bu temizlikle ben başedemiyoruum çocuklar olmadan önce ben zaten çalışıyordum evde kaldığımzamanlarda ise işim hemen bitiverirdi ev yheni eşya yeni dekorla zaman harcardım inanmassınız biri gelsede evimi kirletse ben de temizlik yapsam derdim

ama şimdi korkar oldum misafirden aman neyse çocuklu insanım ben niye kasıyorum ki bu kadar gevşek olmak lazım aslında bırak çarşaflar ütülenmesin bırak camları bir hafta silmeyiver zaten ben siliyorum yağmur yağıyor

bu arada maşallah yüce rabbim izmire bu sene çok güzel yağmur yağdırdı rabbim bereketini yağdırsın memeleketimize

imla hatalarıyla dolu bir yazı oldu arkadaşlar idare edin şimdi kaçmak zorundayım

yaa birde ferah feza arkadaşım benim bloğuma bir türllü giremiyormuş arkadaşlar bloğa girince kasıyomuş acaba eklentilerden kasma mı yapıyor? bilgisi olan varmı yardımcı olursanız sevinirim

oğluşumabakın yaa nasılda mutlu:;)

14 yorum:

  1. siteye girdim kasma filan yapmadı temizlik konusunda sana katılıyorum varsın ev dağınık olsun Allah sağlık versin huzur versin

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglik canim yok ben carsaf felan ütülememde ama perdeler bekliyor bugun camlari sildim gerci havalarda günesliydi hazir cami silmisken perdeleride cektim:))yakislikimizin masallahi var yine öptüm cok güzel dileklerin icinde ayrica tesekkür ederim,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. kasma falan yok arkadaşım temizliğine gelince çocuklarla gerçekten zor bende gece 3 te bile ütü yaptığım oldu oğlum doğduktan sonra sağlıklı sıhhatli olsunlarda varsın bizi yorsunlar sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Rahat ol be canım eminim heryer tertemizdir de işte bize vesvese veren biri varya o olmassa hayat daha güzel olurdu çok yorulduğun için bu yaşadıkların normal ama ne mutlu 2 evladın için yoruluyorsun sevgi dolu bir yuvada büyüyorlar maşallah subhanllah Rabbime emanet ol canım .

    YanıtlaSil
  5. bende eskiden çok titizdim.her hafta halıları kaldr camları sil falan.ama baktım ev işi hakkatten nankör.ve bundan 9 ay öncesine kadar da evime hiç yardımcı bayanda almamıştım.şimdi aya bir geliyor.hafta sonraları da ben üstten temizliyorum sadece.kafam daha rahat böyle.bu yıllar geri gelmiyor.kendimizi yediğimizle kalıyoruz.

    YanıtlaSil
  6. masallah oglunuz cok tatli rabbim esirgesin:)
    her ne kadar camlara dusman olsada yagmur,cama vurdukca damlalar dinlemekten ve seyretmekten zevk aliyorum:)
    hayirli haftalar:)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim hanife rabbim hepimizin evine huzur versin

    YanıtlaSil
  8. vallahi aşkınay temizlik gibisi yok canım aslında ama ben abartanlardanım aslında abartmıyorum
    ama birtürlü yaptığım gibi kalmıyor aynı şeyi defalarca yapmak zorunda kalıyorum aslında haklısın z.eroğlu yediklerimiz gezdiklerimiz kar kalıyor hayyata

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim seldacım onlar benim yaşama sebeblerim canım rabbim hepimizin yuvasından sıcaklığı mutluluğu esirgemesin seninde kübra zeynep karaaaa gel beraber seğredelim temiz camlara karşı yağmuru
    sana da teşekkür ederim kuzularım ve ben vallahi bende gördüm gece üçleri ütü yaparken ama ev iş namkör ne yapsan daha yokmu diyor

    YanıtlaSil
  10. Geldim geldim :)

    Meger sorun firefox'dan kaynaklaniyormus, cozdum:))) Niye boyle yapar ki...

    Artik rahatca takip edebilirim seni canim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. hoşeldiin ferah feza canım benim iyiki degeldin

    YanıtlaSil
  12. merhabalar canım arkadaşım.en güzel akşamlar seninle ve ve yakışıklı oğulcanlarınla olsun.bu arada güzel yorumların için teşekkürler.karnıbaharı böyle tavsiye ederim.güzel oldu valla.

    YanıtlaSil
  13. maşallah oğlunuz çok güzel Allah uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkür ederim sarıgül karnıbahar tarifini deniycem canım benim
    nuur hoşgeldin bloğuma sanada teşekkür ederim

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi