Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

24 Mart 2009 Salı

arslan kitap okuyor,misket tatlısı mutlu miniğim



en büyük ablamın kızı merve(teyze diyo ama aramızda on yaş var ben küçükken hoşuma gidiyodu) dün okulçıkışı bana geldi teyzemin öğleden sonraları boşgeçmez dedim soluğu burda aldım dedi bende onun sevdiği tatlıdan yapçaktım düşünüyordum...neyse o gelince beraber yaptık misket tatlısı;


aslında kızlar itiraf etmek gerekirse yemek tarifi yazma özürlüyüm diyebilirim kendim için çoğu tarifler hep aklımdadır yazdımmı pır pır yazarken ya yanlış yada eksik olur ama emin olun bunu doğru yazıyorumçok masrafsız çok basit ve eğlenceli bir aperatif


1 yumurta


1 fincan pudra şekeri


1fincan margarin (bir sitede arkadaşımın biri margarini piilastikten yapıldığı konusunda uyarmıştı bende o gün bu gündür margarinlere gıcığım tereyağı koyuyorum kızlar onada bişey koymuyorlardır umarım)


bir çay kaşığı kabartma tozu (çokkoymayın kızlar pişince öyle bir kabarıyo ve çatlıyo ki misket yerine tenis topu tatlısı oluyor)


bütün malzemeleri bir kaba koyup karıştırıyoruz kulak memesi kıvamına gelince misket büyüklüğünde bezeler yapıyoruz (ben hamurun birazını ayırıp kakao koydum )


aslında bütün iş pişirmekte diyebilirim ben delikli pilav kaşıkları olur ya öfff niye fotoğrafını koymuyorum ki bir sn kızlar


işte bu gördüğünüztarzda kepçeyle pişirirseniz çok basit oluyor bol yağda kızartıyoruz hanımlar piştikten sonra üzerine de pudra şekeri döküyoruz sonra afiyetle götürüyoruz...

hani lokmacıların kepçeleri olur ya ona benziyo yaaa eşim kepçenin fotoğrafınıçektiğimi görünce yuh yani onun damı fotoğrafını çekiyosun dedi bende çok beğendim hatırası var kaybolursa fotoğrafına bakçam dedim:;)


arslana uzunzamandır yeni kitap alamıyordum eskilerinde sıkıldı yenilerini istedi okyamasada resimlerine bakarak onları boyaması hoşuma gidi


yor bu arada kardeşiyle fotoğrafçekilmeye çalışan arslan değişik pozlar vererek şımarıklığını gizlemekten kaçınmıyor miniğimde onun bu haline gülüyor ,o hep gülüyor zaten

16 yorum:

  1. İnşallah hep böyle gülerler canım :) maşallah

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglik gülüm afiyetle yiyiniz himm birde kakaoluda harika olur hanii:) vallahi bende herseyin hatirasi kalsin diye cok cok resim cekerim benim esimde bazen neyi cekiyorsun der yine ama ben aldiris etmem hanii:)) blog bizim blog güzelim istedigimizi koyariz demi ama:)sevgiler öptüm seni cok cok...

    YanıtlaSil
  3. gülen yüzlerini seveyim ben ogluslarinin masallah:)

    YanıtlaSil
  4. inşallah didemcim inşallah
    aşkınay;canım yaaeşimde bazen soruyo ne yapıyosun bu blogta nasılda yazarken zevkleniyosun diyo ama blog bizim blog yaaa

    YanıtlaSil
  5. bir tane aldım çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. ohhh lokmalar yenmiş afiyet olsun,pıt pıt yağ olsun,nasıl olsa sizin öyle sorunlarınız yok değil mi:)))kepçeye de bayıldım:)

    YanıtlaSil
  7. ohh lokmalar yeniş afitey olsun sonrasında da pıt pıt yağ olsun:))derdik biz arkadaşlar arasında,sizin öyle sorunlarınız yok sanırım.kepçeye de bayıldım:))

    YanıtlaSil
  8. ohh lokmalar yenmiş afiyet olsun pıt pıt da yağ olsun denir bizim oralarda:))sizin böyle sorunlarınız yok sanırım:)kepçeye bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık.gerçekten güzel bir tarif..

    YanıtlaSil
  10. hanifecim teşekkür ederim canım
    birben sanada teşekkür ederim tatlım evet ya bizde can boğazdan geliyor deyip götürüyoruz
    smilena beğendiğine sevindim:)

    YanıtlaSil
  11. ay sakis ayyyy..nasi guldum bi bilsen :)) demek hatirasi var dedi haaa, cok hossun valla:))

    Canim benim, cts gelcez insaallah ama bir gece kusadasinda kalayi planliyoruz. sanirim Izmir in icine pazar gunu gireriz. ben seni netlesince ararim...Cok kalamayiz sizde ama mutlaka ugrariz insallah...

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık.çok güzel görünüyor.hem de çok ta güzel yazmışsın.selamlar

    YanıtlaSil
  13. cnmm ellerine sağlık güzel görünüyor ama ben pek anlıyamadım yapacağım ama başarılı olamaya bilirim bu arada margarinli yazıyı ben yollamıştım tereyağınıda güvendiğin markanınkini kullanırsan daha iyiolur diye düşünüyorum ben öyle yapıyorum.tarifini tekrar okuyacağım umarım anlarım öptüm senii kib sevgilerr

    YanıtlaSil
  14. Yüzleri daima gülsün inşallah, ellerine sağlık bende deniyeyim bari biara :)

    YanıtlaSil
  15. ne kadar güzel ve kolay bir tarif,ellerine sağlık.ben fırında pişecek zannettim bu kepçe de neyin nesi diyordum :))

    kuzular çok tatlı maşallah.Allah hep güldürsün onları...

    sevgileeer...

    YanıtlaSil
  16. hatıra demek :)) çok güldüm..

    bu arada iki kardeşin anlşaması ne güzel..

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi