Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

18 Mart 2009 Çarşamba

18 mart

çizgi filmini bile izlemek duygulandırır beni çanakkale savaşının; metrekareye 6000 merminin düştüğü savaşta dedelerimizin olması kıran kırana savaşması dualarla namazlarla orada yeralması hep gururlandırır beni
şu an oturduğumuz yerlerde rahat nefes alabiliyorsak onların sayesinde o savaşta hayatını yitiren bütün kahraman türk askerlerine rahmet diliyorum onlarla herzaman gururlanıyorum
bu sene yetiştirebilseydik on sekizmartı çanakkalede geçirmeyi düşünüyorduk okalabalığa rağmen çocuklarımın da o havayı solumasını istemiştik ama nasip değilmiş........

7 yorum:

  1. gelecek seneye inşallah rabbim kıymetini bilecek evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin güzel kardeşim ,rabbim rahmetiyle kuşatsın onları amin main amin.

    YanıtlaSil
  2. canakkalede sehit olan butun askerlerimize bu vatani borcluyuz. rabbim onlarin emanetine layiki ile sahip cikmamizi nasip etsin. ruhlari sad olsun

    YanıtlaSil
  3. mutlaka her gencin her çocuğn görmesi gereken bir yer Çanakkale, ben 12-13 yaşlarında gitmiştim hala düşündükçe duygulanırım,siperlerin arasında gezdiğim anları unutamam.Allah hepsine rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  4. selamlar canım hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  5. canım inşallah gelecek yıla nasip olur.

    YanıtlaSil
  6. hepinize teşekkür ederim arkadaşlar onların hepimize ihtiyacı var

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi