Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

11 Şubat 2009 Çarşamba

süpriiizzzz







nasıl mutlıyuum anlatamam birkaçgündür aşimin ablası yeni ev aldı çokseverim kendisini evin dekorasyonuyla uğraşıyordum güncelleme de yapamadım henüz eve gelmemiştik ki annem telefon açtı sakine sana bir zarf geldi mektup galiba dedi nasıl heycanlandım nasıl heycanlandım anlatamam hemen anibi sol hareketiyle evde aldım soluğu açtım mektubumu canım benim aşkınaycım beniçok mutlu ettin bende hemen sıcağı sıcaağına sana mektup yazdım allah izin verirse yarın postalıycam canımyaaa beni çok mutlu ettin rabbim de seni hep mutlu etsin



şu kolaj işlemini sonunda becerdim arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim iyiki sormuşum bende powerpointle yapmaya çalışıyordum bilmiyorsan bilene sor demi eşime de soramıyorum şimdi dalga geçicek yılardır bilgisayar kullanıyosun bir kolajı yapamadın diye şimdi görsün bakalımm he heey...

15 yorum:

  1. kolaj isi tamamlanmis gülüm hadi gözünaydin,canimsin bende cok sevindim sana ulastigina ve seni mutlu edebildiysem eger bu benim mutlulugumdur,dört gözle bekliyorum bende tesekkürler canim:))öpüyorum kuzularin ve seni..

    YanıtlaSil
  2. oy bu minisleri yerim ben gülüm nekadarda talilar masallah kiyamam ben gözyasina heleki gülüsleri yokmu ayri bir sevimli allah nazarlardan korusun...gözlerine hayran kaldim ben kuzucugunun kirk bin kere masallah hepinizede:))

    YanıtlaSil
  3. valla AskinAy dan ben de bir mektup bekliyorum kimi gorsem ondan mektup elinde :))
    bu arada kolaj gayet hoş olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. kıyamam funda sana yazmamışmı gülüm at adresini bana ben yazarım sana
    aşkınay;canım mektubun yolda

    YanıtlaSil
  5. günaydın kolaj cok güzel olmuş azmin zaferi sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. iadeyi ziyarete geldim.maşallah çok tatlı oğluşlar,Allah bağışlasın...
    ha bu arada ben de anne tarafından izmirliyim.biz babamın işi dolayısıyla manisa'ya yerleşmişiz ben 6 aylıkken.ablam,annem izmir'deler şimdi.yani hemşeri sayılırız canım.

    çok sevgiler,sizi takip etmek çok güzel olacak...

    YanıtlaSil
  7. kızlar nedir bu mektup işi.Merak ettim.:)))
    eski günlerdeki gibi..

    YanıtlaSil
  8. hande;evvet canım azmettim ve başardım
    siyap;hoşgeldin bloğuma seninde izmire yolun düşerse görüşürüz allah nasip ederse
    İkiz Annesi sdilek ;canım aşkınay ın posta kutusu faturalar ve ıvırzıvırdan sıkılmış bizde nostalji takılıyoruz
    taze nane;teşekkürler hoşgeldin bloğuma

    YanıtlaSil
  9. iadeyi ziyarete geldim bebişin çok tatlı maşallah yerim ben onu nehirin küçüklüğüne döndüm

    YanıtlaSil
  10. Ev almanı tam zamanı..iyi yapmışlar güle güle otursunlar.:)

    YanıtlaSil
  11. evet ufuk çizgisi paran varsa şu an karlısın zaten bütün krizlerde öyle olmuyomu zengin daha çok zengin fakir daha çok fakiroluyor

    YanıtlaSil
  12. maşaallah ufaklıklar çok tatlı;) kolyaj içinde tebrikler, güzel olmuş,
    neşeli hafta sonları.....

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim eldivenlerim sanadA iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  14. Allah yardımcın olsun..en zor iş olan anneliği yapıyorsun..zor iştir anne olmak..zanaatların en meşagetlisidir...anne olmak demirden gömlek giymek gibidir...walla bi açıklayıcı yazarsan şu kolaj için iyi olur..güzel bir yöntem çok resim,sayfadan tasarruf vs...tam benlik konu...ziyaretine ve yorumuna teşekkür ederim.herzaman beklerim...

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi