Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

4 Şubat 2009 Çarşamba

sobeee

güzel ikizlerin annesi dilek hanım sobelemiş beniteşekkür ediyorumve sorularımı cevaplıyorum....
yaptığım dört iş.(bak nasıl candamarımdan vuruyosunuz beni ben çalışmaya açıkmayayımda kim acıksın)annelik,annelik,eşimin işlerine organizetörlük yapmak,temizlik yapmak(kaptırdımm mı kimse tutamaz beni)ağlıycam yaaa ağlıycam ev hanımıyım işte varmı ötesi...
yaşadığım dört yer:izmir izmir izmir ve yineizmir vallahi doğma büyüme izmirliyim...
izledlğim dört televizyon programı:inanmıcaksınız ama televizyon seğretmeye hiç vaktim olmuyor ama arda yaprak dökümüneü,çok güzel hareketleri,baştacımız yumurcak tv yi seğrediyorum
tatil için gittiğim dört yer:antalya, bodrum, istanbul,kuşadası(geçensene kuş adasında süper biryer keşfettik arslanda bayıldı nasipse tatil yerimizartık hep orası)
en sevdiğim dört yemek:mangal(mangalda patlıcan bile süpeeer)başta olmak üzere yemek seçmem....
hemen şimdi olmak istediğim dört yer.vallahi bir yerde sabit kalmak istemiyorum aslında önceki mim de de yazmıştım eşim çocuklarım yanımda olsun bütün türkiyeyi dolaşmak istiyorum.....
biryağmur damlası olsaydım düşmek istediğim dört yer:mmmmm heralde kurak olan her yer....
defalarca izlemekten sıkılmayacağım dört film:titanic, hayat güzeldir, yeşil yol ,amerikan history
bu sorular da cok ciddiymiş canım teşekkür ediyorum tekrar güzel ikizlerin annesi dilek hanıma itiraf etmeden geçmeyeceğim nasıl özledim çalışmayı anlataman sakın burnunuzu kıvırmayın bu yzıyıokurken evde olmak çocuklarla ilgilenmek tabiiki mükemmel birşey ama çalışmak istiyoruum artııık.en önemlisiçocuklarımın büyüdüklerinde annenizin mesleği kısmın da evhanımı yazmalarını is-te-mi-yo-rum neysee yaşımız daha genç dimi;)


8 yorum:

  1. Insallah gönlüne göre biryerde güzel bir is bulursun gülüm,feryadin taa buralara kulaklarimda yankilaniyor:))sevgiler canim öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. okadar belli oldu demek ha vay bebim halime ozaman canım benim herşeyin hayırlısı inşallah

    YanıtlaSil
  3. ne şeker bebişlerin var öyle.Mevlam nazardan korusun.yorumun için teşekkürler.blogun çok şirin.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim sarıgül

    YanıtlaSil
  5. canim sikayetci olma bence sen dunyanin en guzel isini yapiyorsun ne mutlu bu kadar guzel bebisler herkese nasip olmaz bence salik ve huzur olsun gerisi yalan selamlarla bebisi ve seni ,puyorum

    YanıtlaSil
  6. karamel mutfak canım benim tabiiki şikayetçi değilim rabbime şükürler olsun ki çokgüzelbir ailem var benimkisi nacizane bir dilek işte çok teşekkür ederim ayrıca hoşgeldin bloğuma...

    YanıtlaSil
  7. canım aynı mesleği icra ediyormuşuz.anneyiz biz anne...

    YanıtlaSil
  8. sevgili smilena; nekadar haklısın...varmı ötesi anneyiz biz,varmı ötesi...

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi