Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

15 Şubat 2009 Pazar

seni seviyorum


8 yıldır tanıyorum seni ilkgördüğüm anda aşık oldum okadar ayrıydık ki birbirimizden evlilik nasıl oldu anlamıyorum sevdiğim masal gibi hayat yaşattın bana sevdiğim şeyleri sende sevdin senin sevdiklerine beni sevdirdin sevginin en dopdolusunu seninle yaşattın seviyorum sevdiğim seviyorum.....
dün akşam bu paketlerle kapıya geldi sevili yol arkadaşım çocuklarımın babası benim üçüncü çocuğum baklavayı çokseviyorum emziriyorum diyemi ne bunu fırsat bilen kocam nezaman özür dilemesi gereken birşey olsa hemen birkutu baklavayla kapıda biter önümde diz çöküp sevdiğim şarkıları söylemeye başlar sonra arslan arkasından çıkıp anne lütfen babamı affet der kavga nedenlerimiz ise .....yemeği ben yaptımçayı sen demle,ben sana su getirdim sen sobayı yak böyle eften püften kavgalar .....
busefer kavga nedeniyle değil sevdiğini söylemek amacıyla almış bunları seviyorum seni::)
baklavayı sana aldım deyince arslan hemen surat asıp odasına çekildi neden beyfendiye değilmiş hediyeler bir tafra bir tafra anlatamam dayanamadı baklava kutusunu yemekten önce açıverdi canlarım benim yol arkadaşlarım sevginin en güzellerini yaşatan sevdiklerim rabbim bana asla sizlerin ölümünü görmeyi nasip etmesin yüce rabbim lütfen mümkünse benim canımı onlardan önce al

1 yorum:

  1. ne güzel bir sürpriz bu böyle,sevgi günleriniz bol olsun canim,allah size bir ömür boyu ailecek saglik ve huzur versin...sevgiler..

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi