Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

2 Şubat 2009 Pazartesi

günün içinden,geçikmiş mim

misafirlerimiz gitti fazla bir yer gezemedim evden eve işte çüükü hava çok soğuktu çocuklar malüm...doğal yaşam park ına yani arslanın hayvanat bahçesine gitçektik,nasip olmadı vesselam gelelim şu geçikmiş bir mim vardı sevgili aşkınay beni mim lemiş..


1.En sevdiğiniz kelime nedir?sevdiğim,meleğim ,sevgiyive dürüstlüğü hitap eden sözlerden işte....



2.En nefret ettiğiniz kelime nedir?ayıkıyon mu(ne demek se çok önemli bişey dinliyosun ordan çıkıp biri demiyomu tepem atıveriyo)



3. Sizi ne heyecanlandırır?o hissettiğin sevgiyi gözlerden dudaklara taşımak,yavrularımınbirgün büyüyüp hadi tutuşun elele doğru parka (ay şimdi bile heyecenlandım bak :))



4. En sevdiğiniz ses nedir?çarşaf gibi bir denizden gelen dalga sesi oğlumun khkahası ,minik oğlumun o sabırsız ağlaması (hani açken yaparlar ya işte ondan:)



5. Nefret ettiğiniz ses nedir?korna sesi diyelim(aslında bu ara bişeyden nefret etmekten rahatsızlık duyuyorum bööyle kuşlar ağaçlar böcekler yaşamak istiyorum delimiyim neyim yaaa:))


6. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?doktorluk (hayatta bir kimseyi kesip biçemem bayılır kalırım oralarda ....;)


7. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?sihirli güçlrim olsun isterdim;)


9. Nerede yaşamak isterdiniz?aslında buna tüm türkiyeyi dolaştıktan sonra karar vericem çocuklarım eşim yanımda olsun onlar mutlu olsun kahkahalar atsınlar güreş yapsınlar ben onları izleyeyim (soruyu saptırdık mı ne ?neyse börtü böcekli yeşillikli doyasıya nefes alabildiğimiz bir yer diyelim;)bariii


10. En önemli kusurunuz nedir?koyduğum kuralları yerine getirememek (niyeyse ,sen ev ahalisine koy kuralları kendine gelince gizli saklı onları ihlal et olur mu hiççç şişşşt;)


12. Kahramanınız kim?tabiiki eşim tek kahramanım


13. En çok kullandığınız küfür nedir? hadii leeeen(argo desek )


14. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler ?mutluluğun tadına acı çekerek ulaştım, mücadeleye devam...(çaldım ama tuttum bu sözü sevgili aşkınay)


15. Mutluluk rüyanız nedir?hep beraber horra bir türkiye turuna çıkmak izmirden çıkçaz önce amasya ya doğru bütün şehirler orda biraz mola (babamın memleketi hiçgitmedim)sonra erzuruma doğru bütün şehirler erzurumda biraz mola (eşimin memleketi eşimde uzuun zamandır gitmiyor ben hiç gitmedim)sonra kıyılardan devam iskenderun hatay devam antalya orda dayımın oğlu var biraz mola (öffne rüyaymış bitmedigitti be daha dünakşam eşimle kurdukhayalini bu yaz nasipolursa hayalimizi gerçeğedönüştürcez hayırlısıyla rabbim izin verirse tabiii)


16. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?öfkee


17. Nasıl ölmek istersiniz?imanla ,mutlulukla, sevdiklerime sıkıntı vermeden onları üzmeden mümkünse bütün kalbini kırdıklarımdan hakkını helal etmesini isteyeyip gönüllerini alarak(ne uzun oldu beee)ne ölümmüş


18. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz?hoşgeldin bütün sevdiklernle sana ayrı biryer var doğru oraya(tabii mümkünse çocuklarımdan ve eşimden önce ölmek istiyorum onların ölümünü görmeye dayanamamnacizane dileğimdir yani)


19) En sevdiginiz okunmasi gereken Kitaplar?yüreğinin götürdüğü yere git(susanna tamaro(yanlışyazmadıysam eğer)romalı kadın (yazarını unuttum)hayat dair (mustafa yıldırım)birde islamı öğrenmeye başladığım yıllarda düzceli mehmet ve canan (halil ertuğrul banaçok faydalı olmuştu dilide çok hafif dinime ,peeygamberime tekrar aşık olmuştum resmen)


20) En sevdiginiz Parfüm?pur blanca yıllardır kullanıyorum


21) En sevdiginiz Sarkilar?hoppidi şarkıların hepsi bazen evde oğlumla deli gibi dans ederiz birde slow müzikler


22) Mutlaka seyredilmesi gereken ve begendiniz Filmler?hayat güzeldir(nazii kabusuyla ilgili olan film yönetmenini unuttum )yeşil yol tom hanks in,birde geçen gün izledim 21 süperdiii Robert Luketic yönetmeni Ben Mezrich’in “Bringing Down the House” kitabından uyarlanmış olan film romanın okuyucularını hayal kırıklığına uğratmamış.


23) En sevdiginiz Yemek?yemek seçmem damak tadıma uygun olsun yerim gelsin kilolar sonrada


bitti şükür.....

4 yorum:

  1. çok tesekkür ederim canim,keyifle okudum yazilarini cok güzel dile getirmissin..bende oglumla dans etmeyi çok seviyorum ,müzik sesi ciktimi baslariz oynamaya:)ve olurda cidden yolun düserse iskenderuna dilerimki o vakit bizde izinde oluruz ve kimbilir belkide karsilasiriz:)),ve Halit Ertugrulun bende de birkaç kitabi var,bende begenerek okumustum,sevgiler gülüm,öpüyorum cok cok..

    YanıtlaSil
  2. müzik ruhun gıdasıdır öyle değilmi?aşkınay,canım benim çok sağol uzun yıllardır eşimle hayal ettiğimiz bir dilek türkiye turu nasip olursa görüşürüz inşallah. eğer seninde yolun izmire düşerse mutlaka beklerim canım ...

    YanıtlaSil
  3. selam allah bağışlasın maşallah yavrular çok tatlı evka2 deyim bende erzurum görülmeli git mutlaka ...karslıyım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin bloğuma sevgili arzumca görüşelim mutlaka çok yakınmışız....;)

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi