Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

17 Şubat 2009 Salı

biraz yemek

biz balığı çok sevenlerdeniz ama ben pişirme konusunda biraz dertli olduğumdan genelde dolapları sileceğim zaman yapıyorum zira temizken yaparsam tekrar siliyorum eşimde kafayı yemiş mumelesi yapıyordün de ziyafet yapayım eşime dedim (balık oldumu hiçbirşeyi gözü görmez)
değişik şekilde yaptım busefer biz çok sevdik temizlenmiş balığı unlamadan öncebiraz zeytin yağında üç dört diş sarımsağı doğrayıp yağda kızarttım üzerine salça koydum sonra tuz hepsi kavrulduktan sonra üzerini çizik çizik yaptığım balığımın o her çiziğin içine bu karışımı sürdümsonra unlayıp yağda kızarttım
tadına doyamadık kızlar sarmısak balıkta olurmu demeyin deneyin
yemek bitince de giriş kızım sakine mutfağa boydan boya fayanslara kadar heryeri sildim millet uyurken, bugünde perdeleri yıkadım ama o koku başka nasıl çıkarki
bitmiyo kızlar işler birtürlü bit-mi-yor
başladığım kitap bir haftadır sürünüyor elimde onu da bitiremedim atahan doğalı neredeyse üç ay olcak daha uyku saatlerini bile düzenleyemedim arslanın oyun saatleri de karmakarışık oldu umarım önümüzdeki hafta hepsini düzene koyucam bu çocuklar insanda kural mural bırakmıyor vallahi rabbim acılarını göstermesin hepimizin evlatlarını korusun kollasın

11 yorum:

  1. Amin Amin canım onlar iyi olsunlar da düzen bir şekilde oluyor ahkam da kesilmiyor ki anacım yok şöyle yap yok ben böyle yaptın sen de dene diye çocuktan çocuğa da öyle değişiyor ki ama bir bakmışsın ki düzene girmişsiniz balık konusunda hemfikirim bayılırım fakat bizim beyt balık yiyince doyduğunu anlamıyormuş peh o yüzden ben alır Renginle kendim yerim o tırtıklar kenarından köşesinden :)
    ama tarifini de uygulamalı sarımsağa aşık biri olaraktan :))
    size de afiyet şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglik gülüm hem lezzetli hemde cok faydalidir balik ama iste dedigin gibi kokusu yokmu ah ah..:)ben hamileyken haftada bir muhakkak balik yerdim oglusumda kipir kipir yüzerdi karnimda:))nedendir bilinmez ama cidden baligi yedigim zaman daha bir hareketlenirdi oglusum:)afiyetler olsun canim yorma kendini sakin cocuklar uyudumu keyfine bakmaya calis is bitmez,öptüm...

    YanıtlaSil
  3. Canım çocuk büyütmek zor bir meslek. Ama dur büyüyünce kurtulcam zannetme sorunlarda büyüyor o zaman.
    Balıkda nefis omuş ellerine sağlık sana bir öneri bende bu balığı yapmadan önce sosluyorum daha sanra teflon tavada yada ızgarada hiç yağ koymadan kızrtıyorum. Tabii balkonda. Bloğumda sosun tarifi var bak istersen.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. 2çocuklu oolmak zor kıss seni en iyi bn anlarım seninkilerdeçok kçükmüş sabırr sabır yine sabırr bgnlrde geçecekk

    YanıtlaSil
  5. evet canım ya şu balık kokusu beni de çok sinir ediyor.biz de tam bir balık sevdalısıyız(eşim zaten karadenizli) ben daha çok fırında yapıyorum büyük balıkları ama öyleyken de siniyor kokusu hemen elden geçiriyorum ben de her yeri bir de fırın temizliği çıkıyor tabi.
    eşim hep sade ister balığı ama mutlaka senin tarifini denemek istiyorum yeni tatları çok severim ben.

    sevgileeer...

    YanıtlaSil
  6. hiç sorma ya o koku siniyor heryere , balığı sabah kahvaltısında bile yiyebilirim o denli seviyorum ama kokusu yokmu :)))

    YanıtlaSil
  7. çocuklarla iş yapmak gerçekten zor hele senin iki tane daha zor bu arada balığın çok güzel görünüyor afiyet olsun.
    bende nehirle kitap okuyamıyorum 2-3 ayda bir kitap bitirebiliyorum

    YanıtlaSil
  8. balık deyince ağzımın suyu aktı hel o görüntü üff çok severim ama neden balığın kokusu bir hafta çıkmıyor yaaaa sirkeli su kaynatıyorum ama yinede gitmiyor evde dokunduğum heryerde sanki yaglı gibi geliyor bana ama yinede yapıyorum heleki çocukların zekasına katkısı düşünülünce boşverrrr diyorum ellerine sağlık canım çok leziz görünüyor

    YanıtlaSil
  9. fundacım; evet hayatım her çocuğun huyu suyu değişik oluyor canım abbim bizimkilere iyi huylar nasip etsin
    aşkınaycım ;ben büyük oğluma hamileyken çok probliydim cannım eşim bayılttı beni abartmıyorum neredeyse hergün tüketiyodum ama yinede yemekten vazgeçmedim

    YanıtlaSil
  10. ehh feray ahh sorma orası öyle
    nalan;bende o nefis kokuyu çıkarabilmek için heryeri çamırsuyuyla siliyorum
    derya;evet canım önceden kitap kurdu gibiydim şimdi utanıyorummm
    busanise;yok anam alıyorum elime çamaşır suyuyla sıvı cifi hababam temizliyorum

    YanıtlaSil
  11. ziyaretin için çok teşekkür ederim.balık şahane görünüyor,ellerine sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi