Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

8 Şubat 2009 Pazar

biraz ağlarken biraz gülerken







kızlar ya şu kolaj işi nasıl oluyor bir türlü beceremedim bilen varsa yorumlarını bekliyorum powerpointle olmuyomu acaba?

10 yorum:

  1. malesef bu konuda hicbir fikrim yok gülüm,bende resimleri alt alta koyabiliyorum sayfama,tek bir resmi cerceve icerisinde onuda esim birara cep telefonu ile yapmisti..ay canim yaa kiyamam ben onun gözyasina....

    YanıtlaSil
  2. Valla bende öğrensem iyi olucak,benimle de paylaşırsanız sevinirim.Ufaklıklar çok tatlı,kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim aşkınaycım bende kıyamıyorum ama bazen öyle tatlı ağlıyo ki::)
    denizcim araştırıyorum canım bulunca yazarım.

    YanıtlaSil
  4. http://www.picturecollagesoftware.com/Downloads/download.html

    Burdan bunu indirebilirsin çok güzel bir programdır....

    YanıtlaSil
  5. Picasa diye bir program var canım ben onunla yapıyorum farklı programlarda var tabii
    netten picasa yı indirebiliyorsun daha sonra kurup başlıyorsun kolajlamaya :)

    YanıtlaSil
  6. sitenizi iadei ziyaret yaptım senin bebişin de çok tatlı maşallah birden nehirin küçüklük günlerine gittim, bu arada sitemizi ziyaret ettiğiniz için çok mutlu olduk

    YanıtlaSil
  7. sienize iadei ziyaret yaptık sizinde bebişiniz çok tatlı birden nehirin küçüklüğüne gittim. bu arada bizim sitemizi ziyaret ettiğiniz için çok mutlu olduk

    YanıtlaSil
  8. sitenize iadei ziyarete geldim sizinde bebişiniz çok tatlı maşallah nehirin küçüklüğüne gittim.
    bu arada sitemizi ziyaret erriğiniz için çok mutlu oldum

    YanıtlaSil
  9. Kızlar picasa da yapılıyor kolaj.Bizim bloga koyduğumuz resimler picasa da toplanıyor.Mutlaka sizinde vardır picasa şifreniz.Orayı inceleyin.

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim kızlar hepinizi çok seviyorum

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi