Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

6 Şubat 2009 Cuma

az laf çok foto











yusuf arslan adeta çıldırdı amakardeşini hiç ihmal etmiyor onu yıkarken bana yardım bile etti.çok süperler ya...seviyorum sizi:) pazar günü arkadşlar vardı aslanla ablamın haylaz oğlu mertcan adeta çıldırdı mertcan çocuğun kulağını öyle bir ısırdı ki apar topar kalktılar sonra arslan çok üzüldü ve babacım lütfen biz evlerine bırakalım dedi onları evine bıraktık!bir kahve içmedenolurmu çocuklar orayı da savaş haline getirmeyi başardılar sonra da ayrılmamak için üçü de çok ağladı ....güya çok fotoyudu çenem düştü yine şu halimi bir görseniz kaçgündür güncelleyemiyorduk miniğim izin vermiyordu şimdi de hem onu emziriyorum hemde tek elle yazı yzmaya çalışıyorum anneyim ben anne (yanlız süksemizdende geri kalmıyoruz haniii)

16 yorum:

  1. bu son resimleride harika canim yaa süperler masallah,bende o günleri hatirlarim bir elimde telefon ile ayni vaziyetimi hatirlattin simdi bana,anneyiz ama her iside birden görme kabiliyetimiz halen devam etmekte:)sevgiler gülüm öptüm sizi çok çok..

    YanıtlaSil
  2. Kardes ve arkadas gibisi yok anlasilan :)) Sevgi budur, ilk fotograf cok seker :))

    YanıtlaSil
  3. Yusufarslana Aferin ne güzel yıkıyor kardeşini.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. kızlar hepinişze çok teşekkür ediyorum ayrı ayrı ziyaret edicem öptüm kocaman hepinizi

    YanıtlaSil
  5. CANIM KAÇ DEFADIR YAZIYORUM BENİM CANAVAR GELİP SİLİYOR.O GELMEDEN YAZAYIM.ANNELİK ÇOK GÜZEL BİR DUYGU.MEVLAMIN SEVGİ HAZİNESİNİN EN MÜTHİŞ GÖSTERGESİ.SENİN YAZD"IK"LA"RI"NI sarıgül

    YanıtlaSil
  6. kusura bakma zafer geldi ve yazı yine karıştı.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    ziyaretin için teşekkür ederim. Blogunu gezdim ve kızlarımın çocukluklarına kadar uzandım. Allah ikisini de sana va vatana hayırlı evlatlar etsin. Sağlıklı ve mutlu çocuklar olsunlar inşallah.
    İkisine de bayıldım. Nazar değmesin (Maşallah)
    Sık sık görüşmek dileğiyle,
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  8. sarıgül canımm bilmezmiyim ne zor durumlarda annelik yaptığımızı benimki tuvalette bile rahat bırakmıyor sanki ordan başka bir kapı var ben kaçıcAM yorumun süperdi

    YanıtlaSil
  9. bülbülün yeri;hoşgeldin bloğuma güzel duaların için teşekkürler hepimizin çocuklaıinşallah hayırlı vatanınamilletine yarrlı çocuklarolsun görüşürüz tabikii yine beklerim.

    YanıtlaSil
  10. ne kadar tatlılar yaaa maşallah annesi banyo yaparken nasıl ağlamış bebiş kıyamam yaaa dudağını büküşüne bak oy oy...benimde iki oğlum var ama benimkilerin arasında 7 yaş var seninkiler yakın birbirine büyüğüm 10 küçüğüm 3 gün sonra 3 olacak inşallah küçük ama düz duvara tırmanan cinsten amaaaannn yeyip bitiriyor beni ama hayat onlarla güzel allahım kimselere acılarını göstermesin öpüyorum canım çenem düştü

    YanıtlaSil
  11. ufuk çizgizi teşekkür ederim
    busanise rabbim senin evlattlarınada sağlık mutluluk vercin canım benim büyük oğlanda öyle bugünlerde bence pek dışarı çamıyolar diye heralde havalar soğuk ya sevgilerle

    YanıtlaSil
  12. Çocuklarımı bebekken yıkadığım günler aklıma geldi sizin bebeğin fotoğrafı görünce.:)
    Ne güzel..sonrasında nasıl melek gibi uyuyorlar. Saygılar.

    YanıtlaSil
  13. evet ufuk çizgisi hemen uyuyorlar otur da seğret onları benimkiler artık alıştıarslanı da yıkayınca hemen pijamalarını giymek istiyr anne uyucaz demii?

    YanıtlaSil
  14. ALLAH BAĞIŞLASIN ÇOCUKLARINA BAYILDIM CANIM....SENİ İZLEMEYE ALDIM.İYİ GECELER

    YanıtlaSil
  15. herşey iyi güzelde canım kardeşim bence şu linkteki yazıyı bi oku..http://biyonikkedi.blogspot.com/2008/04/sevgili-arkadamsanal-dostum-esra-nn.html

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi