Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

20 Şubat 2009 Cuma

arslan yemek yaparken




dün arslanla ilgilenemedim fazla sözvermiştimde faaliyet yapıcaz diye bende yemek yaparken arslan la da ilgileniyim ddedim baş edilmiyor mümkün değil


verdim eline kaşığı çorbayı da sen yap dedim puan vericem sende bana pu an vericeksin bakalım hangimizin ki lezzetli olucak bir hoşuna gitti ama o bana çok lezzetli deyip iki puan verdi onun gözünde iki çok değerliymiş neden dedim çünkü biz iki kardeşiz dedi hadi bakalım laf ebesi

10 yorum:

  1. bn her gün günceleyemiyorum bu aralar elif yeni şeyler ögrenio ablasıı aşı oldu birde yanii evdi işti derken bide babaya yardıma gidiorumm bi koşturmaca nereye yeticeksemm arslanın yemegi afiyet olsun hayırlı akşamlarsevgilerr

    YanıtlaSil
  2. canım allah bitirmesin işler hiç bitmez sen mutlu ol elifçik mutlu olsun gülüm

    YanıtlaSil
  3. maşallah arslana kocaman adam olmuşda yemek yapıyor

    YanıtlaSil
  4. bizde sizi izleyeceğiz bundan böyle bakalım aslan oğlum neler yapacak daha

    YanıtlaSil
  5. BEN NEDENSE BİLİYORUM YAPTIĞIM ÇOK YANLIŞ AMA MUTFAĞA BİR TÜRLÜ SOKAMIYORUM KIZI AYAĞIMIN ALTINDA DOLAŞMA ŞEYMA ŞEYMA DİYE BAĞIRINIP DURUYORUM VEDE BU KIZ 11 YAŞINDA DÜŞÜNÜN ARTIK SADECE KIZIM İÇİN DEĞİL ASLINDA BEN MUTFAKTAYKEN KİMSE YANIMA GELSİN İSTEMİYORUM İNSANIN İSTEMEDİĞİ BİRŞEY DİBİNDE BİTERMİŞ YA BENİM GÜNÜN BİRİNDE 2. ÇOCUĞUM OLURSA KESİN İNADINA İNADINA MUTFAĞA GELİCEKMİŞ GİBİ GELİYOR:) NEYSE ÇOK KONUŞTUM OĞLUĞUN ÇOK TATLI YAKIŞMIŞ ELİNE KAŞIKTA :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim derya pek büyümedi ama eli alışsın özgür olsun
    hoşgeldin ayten
    candan tarifler sen büyütmüşsün kızını bende yanlızken daha rahat çalışıyorum tabii ama onada zaman ayırmamm gerektiğinde iki işi berden yapmam gerekiyorzorda olsaikinci çocuk; sanada çok zamangeçmiş zor gelir boşver be gülüm bak keyfine

    YanıtlaSil
  7. selam canim arslan bey
    bayagi marifetli esi yasadi dogrusu :))
    sevgiler iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  8. canıımm nasılda annesine özenmiş.muhakkak yaptığıda çok lezzetli olmuşturr.Elerinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. maşaallah..ikisi de pek tatlı...oğlunun eline de yakışacak ...becerikli olacak...sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  10. başında durmasaydın da o zaman görseydin iki çorba karıştırmasından sonra mutfağın halini :)

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi