Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

23 Şubat 2009 Pazartesi

arslan parkta





çok vaktim yok kızlar bugün havayı güzel bulduk kendimizi dısarı attık vallahi ne olduysa yine kendimi annemde buldum ve evdeki işler bugünde askıya alındı neysee::(arslan çok eğlendi atahan ise
hep uyuydu birazda minik oğlumla beni çekti babası

15 yorum:

  1. ne iyi etmissiniz gülüm oglusun keyfi yüzüne yansimis ne güzel seninde tabii:)hep böyle gülücükler icerisinde gecsin hayatiniz...bosver evin isi bitmezki onunda sirasi gelir elbet havanin güzelligini degerlendirmek lazim vaktinde..sevgiler öptüm sizleri.....

    YanıtlaSil
  2. nee güzel... bizim burda tüm gün yagmur yagdi - oglum hic disari cikamadi. dört gözle bekliyoruz güzel havalari... resimler cok seker... allah mutlulugunuzu hep daim etsin!

    YanıtlaSil
  3. oh ne güzel.güzel olan şeyin ilki annenle aynı şehirde olman;ikincisi havanın güzel olması...hatayda yağmurdan başımızı dışarı çıkaramıyoruz...sevgiler ve bol güneşli günler

    YanıtlaSil
  4. canım oh ne güzel felekten bir gün çalmışsınız boşver işlerinizi...öptük.

    YanıtlaSil
  5. Koşgeldim geldim geldim arkadaş sizleri okuycam işe devam. Sevgiler and hugs :)

    YanıtlaSil
  6. ayyy biz üşüyoruz burda :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim aşkınay vallahi dışarısı iyiy geldi oksijenaldı ciğerlerimiz
    EbrUgur & Fatih geçtiğimiz günlerde de izmir de hep yağmur vardı ama hava bize ayrıcalık yaptı bikaçgün
    sarıgül eveet bununiçin nekadar duaetsem azdır canım
    Dishy Fashion } hoşgeldin bloğuma
    иαℓαи gel canım seni izmire alalım

    YanıtlaSil
  8. Dün felaket soğuk vardı ama bugün ne hikmetse hava güzel.Çok iyi yapmışsınız canım.Arslan a da değişiklik oldu demek.

    YanıtlaSil
  9. evet canım yaaçok iyi geldi evde ne kadar oynayabilirki çocuklar enerjisini boşaltması gerekiyo yoksa başedilmiyor

    YanıtlaSil
  10. Allah analı babalı büyütsün ne güzel evlatlar onlar yeni keşfettim biloğunu. Başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  11. Çocuklarınız gerçekten dünyalar tatlısıymış..

    Siz de anne ruhunu gayet güzel taşıyorsunuz,bu yazılarınıza yansıyor...

    Allah sizleri her daim mutlu etsin...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ilk defa bloğuna uğruyorum çok güzel özellikle ben çocuk hastası olunca bebeğin çok tatlı Allah bağişlasın abimizde çok asil görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  13. ne mutlu size.. biz günlerdir yağmurun altında mahsur kaldık :)

    YanıtlaSil
  14. uçurtma;hoşgeldin bloğuma
    hakan-can;teşekkür ederim çok mutlu etti yorumun beni
    şengül;sende hoşgeldin canım benim yine beklerim
    denizanası ;o ogündü canım bugün bizde yağmura teslim olduk

    YanıtlaSil
  15. hemşerim bu ne güzellik maşallah subahanallah ohh ne güzel keyif yapmışsın sefan olsun öpücükler sana amasyadan :)

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi