Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

16 Şubat 2009 Pazartesi




ARSLAN BANYO SONRASI bu ara karanlık fobisi başldı bütün ışıkları yakıyor ama çok mutlu bu ara gerççi arslan doğduğundan beri çok mutlu bir bebekti gülümsemesi hiç eksik olmazdı

yüzünden canım yavrum o kocaman yüreğiyle masum gülümsemeleriyle hep güç verdin bana...

babası bana yasak koydu arslan çok mutlu bir çocuk sevgiyi çok iyi aldı atahan a haksızlık edemeyiz iki sene çalışamazsın dedi ne kadar haklı yavrularıma gerekli sevgi ve eğitimi vermeden nereye çalışıyorum annemde aynı şeyi söylüyor çocuklarınıza güzel bakın deyip çekiliyor işin içinden canım annem yaaa hadi kaçtım okadarçok işlim varki 24 saat yetmiyor artık bana dün saat gece iki olmuştu ben hala temizlik yapıyordum birtürlü tam anlamıyla bitiremiyorum işlerimi bir kahve molası bile veremiyorum öfffff. hadi çabuk büyüyüüün

10 yorum:

  1. Allah bağışlasın.
    Ne kadar şekerler.
    Çocuklarla uğraşmak bile onların büyüdüğünü görmek bile ne kadar güzeldir.
    Sevgiler.........

    YanıtlaSil
  2. Ne olur bu yorumum gelsin.
    Canım cocukların cok şeker.
    Onlara bakmak onların büyüdüğünü görmek bile ne kadar güzeldir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. oy canim yaa öptüm kuzucuklarini:)canimsin kendini fazla yorma sakin,dinlenmenide ihmal etme yanii,öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar çok yorulsak da onların sevgisi içimizi sardığında pamuk gibi yumuşayıp,tüm yorgunluğumuzu atıyoruz....Bir fincan kahve keyfi yapmış gibi...Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Valla ben iki çocukla nasıl üstesinden geliyorsunuz diye şaşkınlık içindeyim:)))Şaka bir yana gayet iyi başarıyorsunuz gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  6. ay kızlaaar bu yorumları alınca nasıl gaza geldim anlatamam denizcim ;gelemiyorum malesef canım hep bişeyler yarım kalıyor ay tam ev tertemiz bugün işim yok diyorum bir yığın ütü çıkıyor::)
    evet tatesal;o sıcacık sevgileriyok mu okadar güzel ki::)
    aşkınaycım yormamak eldemi sence canımsın

    taze nane çok haklısın seviyoruz onları gerisi hikaye aslında ;)

    YanıtlaSil
  7. vallahi ben tek çocukla zorlanıyorum iki çocukla çalışmsk insanı çileden çıkarır vallahi allah yardımcın olsun ama kendinide çok yorma boşver

    YanıtlaSil
  8. haklısın deryacım ama ben çocukta yaparım kariyerde derken artık sesim fazla yüksek çıkmyor
    canım benım

    YanıtlaSil
  9. selamm bnd geldimm çocukları büyütünce beraber içelim kahvelerii:))2adette bnd var büyüdükçe dertleride büyüyor ya oda başka dert desemm sevgiler kardeşimm

    YanıtlaSil
  10. hoşgeldin be havvanur canım büyütürüz allahın izniyle sen büyümeselerde gel kahve ye

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi