Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

27 Şubat 2009 Cuma

annenin yakarışı




güncelleyemiyorum kaçgündür işler hiç bitmiyor arslanda bilgisayarın başından kalkmıyor zararlımı bilemiyorum bir araba yarışı bulduk sürekli beraber onu oynuyoruz oda mutlu oluyor bende ikisinede vakit ayırmak zor tabii ama yaz gelene kadar bizde faaliyet yok gibi havalar güzel olunca çocuklarda mutlu oluyor gezmeye çıkınca hastalancak şüphesi olmuyor


atahan melek gibi uyuyor arslan....sormayın afacanlık peşinde kızıp duruyor bana şimdide tarçınları izlicem diye tuttturdu .bende bolca ütü var onlara girişçem miniğim uyurken biraz nete takılıyım dedim azıcık bu aralar çok durgunuz rutin geçiyor günler ama evde hareketleniyoruz arslan dışarı çıkamadığı için enerjisini boşaltacak yer arıyor haliyle bir ağlıyor bir gülüyor kızılıcak birşey yaptımıda anne seviyomusun sen beni deyip ceza gerektiren durumunu söylüyor bazen gülüp geçiyorum bazen gerçekten iyi bir cezayı hakettiğini söylüyorum .


ben atahana hamile kaldığımda çok bunalıma girmiştim inanamadım hiçbeklemediğim hiç hazır değilim zannediyordum beş aya kadar anneme bile tek kelime etmedim eşim artık seni tanıyamıyorum diyodu şimdigülüyoruz ohallerime arslanda çok kötü bir hamilelik geçirdim bu yüzden doğduktan sonra müthiş üzerine titredim ve ona birşey olsa çok basit birşey nefes alması değişse ağlayışı farklılaşsa benim kalbim durcak gibi evhamlanıyodum ve bukadar kalpağrısı ikinci çocuğa ruhum dayanmaz onu arslan kadar sevemem ona arslan kadar ilgi gösteremem zannediyodum


bir bebeği herkes sevebilir ama anne sevgisi almış bir bebek hayatı boyunca hep mutlu olur diye düşünüyorum ama içimde kıpırdaması fazlalaştıkça kendimi suçlu hissettim onu gizligizli sevmeye başladım sanki ulu orta sevsem ne olcak ama kucağıma alınca dilim tutulcak oldu kalbim durdu zannettim heyecandan bu sevincim kısa sürdü ama hemen küveze aldılar yavrumu ve ondan ayrı geçirdiğim beş gün rabbimin bana cezası diye nitelendirdim kendimce daha beterini yaşatmasın rabbim cümlemizin evlatlarını korusun onu emzirebilsem keşke diyekuçağıma alana kadar hiç uyumadım desem yeridir ama şimdi annelerin ikinciçocuklarıyla daha büyüyor kalbi daha çok sevmeyi öğreniyor bakışın gülüşün beni emzir diye ağlayışın minik yavrum sen benim canımın bir yarısısın diğer yarısı da abinin (babayı unuttuk bu arada duymasın::)sizlersiniz benim yaşama sevincim birçok şey öğrettiniz öğretiyorsunuzda


öfff ne uzun oldu güya kısacık yazıp uçacaktım ütüye neyse kızlarr kaçtım ben bu kadar duygusallık yeter sanırım kısacası siz varken mutluyum

12 yorum:

  1. 2. çocuk zamansız gelince öle oluyor heralde 1. sevgiye fazla ihtiyacı oldugu için bnm gibi 11seneden sonrada yapınca eli sogumuş oluyo degişik korkular yaşıyosun onlar büyünce en çok sen rahat etcenn çok genç anne olmuşsun 2kardeş beraber büyüyor en iyisini yapmışın canımcım hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  2. Güzelim sana o zor günleri unutturacak iki melegin var artik ve yanindalar, sevgi dolu günleriniz üzun ömürler esliginde devam etmesi dilegiyle gülüm bak benide duygullandirdin simdi...Annelerin yeri apayri elbetteki ama esinide unutma sakin bu arada fakat nedense eslerde hep sona kaliyor bu sanirim bircok evdede böyledir benim icin basta melegim gelir artik bunu herzamanda söylerim kendiside biliyor gerci zaten:))sevgiler canim...

    YanıtlaSil
  3. evet havvanur ben tahsil hayatımı sevdaya kurban verenlerdenim erken evlenince erkenden anne oldum e haliyle ikincide erken geldi neyse onlarıbüyüteyim de kaldığım yerden devam etcem
    aşkınay;evet canım çok haklısın o günleri unuttum bile ama eşimin yeri de ayrıdır yanlış yazdım aslında üç parça yazmam gerekirdi

    YanıtlaSil
  4. canım merhabalar...tabii ki hiç birşey için geç değil..sana kolaylıklar diliyorum.bu fısıklar bizi hem yoruyor hem de sevgileriyle herşeyi unutturuyorlar..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim sihirli oklava böyle geç değil mesajları beni nasıl mutlu ediyor anlatamam canım benim

    YanıtlaSil
  6. Allah yardımcınız olsun çocuklarla. çalışmak da sıkıcı bir yerden sonra en güzeli çocuklarla kendinizin ilgilenmesi bir annenin çocuklarının büyümesinde yanında olması, her anlamda sağlıklı çocuk yetiştirebilmek açısından en iyisi.( gerçi günümüzün şartları buna pek yardımcı olmuyor maalesef ki. ) bu arada yazdığınız yoruma cevabım yazdıklarım beni anlatmıyor sadece hayal gücü ve ilk denemem. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. O nasıl dudak bükmek öyle..maaşallah.:)

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar gğzel ifade etmişsiniz tebessümle okudum yazdıklarınızı.Annelik böyle birşey demekki demek geldi içimden

    mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
  9. MERHABALAR,
    ALLAH SAĞLIK ÖMÜR VERSİN, GÜLE GÜLE BÜYÜTÜNÜZ.
    ÇOK SEVGİLER
    nUnU

    YanıtlaSil
  10. Kuzucukların ikisi de çok şeker.Kocaman maşallah...Zorluklar oluyor elbette bu dönemi kolaylıkla atlatıcaksın emimin...
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. canım bende yaşamıştım aynı duyguları ama şimdi iyi ki kazara gelmiş diyorum.
    sana da sümbül yolluyorum.ismini ekledim bile ....
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  12. annelik ne kadar fedakarlık isteyen ve ne kadar tahammül gerektiren kutsal bir görev değilmi gerçekten çok hoş bir yazıydı çok severe okudum

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi