Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

19 Ocak 2009 Pazartesi

yusuf arslan beş aylık





























iki gündür şablonla uğraşıyorum değişiklikyapmak için daha bitiremedim vaktimde yok böyle bıraktım yusuf arslanın beş aylık fotoğraflarınıbuldum bilgisayarda, yayınlamak istedim yavrum ilerde belki bakar a benim nazlı oğlum: ütü yapıyodum istemeden elini değdirmiş ütüye şimd,de çenesi düştü benim elim yandı sen benimle ilgilenmiyosun ki benim canım sıkılıyo sıkılınca dahaçok ağrıyo diyo ayyy delircem beni rahat bırakmıyo sabahtan beri oynamadığımız oyun kalmadı hatta yemeği bile beraber yaptık gönlü olsun diye faaliyet niyetine bu çocuklar insanı kulanmayı çok iyi biliyorlar bana ve benim gibi küçük çocuklarıolan annelere kolaygelsin diyorum 20 yıl sonra bu yazıyı okuyan oğluma sesleniyorum:canım oğlum naz yapmana gerek yokki ben seni zaten çok seviyorum:)









5 yorum:

  1. Oyy canim yaa gecmis olsun gülüm,olur böyle kazalar,cocuklar böyledir iste illa isimiz oldumu oyun isterler ya'da rahat vermezler o vakit,ama isimiz bittimide onlardan güzeli yoktur bizim icin,...sablon konusunda benimde sorunum oldu bende biraktim öyle kendi haline birtürlü degistiremiyordum,neyseee diyorum artik,ayrica yakisikli oglumuza gözlükler negüzelde yakismis öyle,oyy oyyy yerim ben onun taze yanaklarini miss miss,öpüyorum gülüm Sevgiler,....

    YanıtlaSil
  2. ya çok tatlı
    allah nazardan saklasın
    ve geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  3. oğlunuza ve ailenize uzun ömürler dilerim .güzel bir blog olmuş ilerde küçüklük fotoğraflarını internetten görür

    YanıtlaSil
  4. blogspot hiç kapanmasın ve yusuf bu notu okusun! ömrü güzel olsun inşallah, çok şekermiş=)

    YanıtlaSil
  5. blue_rose ve muharrem(murat) teşekkür ederim bütün aileme duyduğum sevgiyi yazılara dökmek istedim
    sevgili Htc :umarım kapanmaz blogspot ,kapanmazda yavrularıma armağan olur

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi