Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

1 Ocak 2009 Perşembe

yeni yıl

hepimizin yeni yılı kutlu olsunnnn::)ben ailemle hasret ,sevgi ve mutlulukla dolu biryıl geçirdim bu yılın bana en güzelhediyeside minik oğlum ata ,ata yı verdi bana yücerabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin bide bu yıl artıkherkesin mutlu olmasını diliyorum ve de herşey herkezingönlüne göre olsun istiyorum yeni yıl mesajı bu kadaaaar.
biz yeni yıla çok güzel herzamanki gibi birbirimize sımsıkı sarılarak girdik eşimin tabiriyle bütün yılı öyle geçirelim diye arslan teyzesiyle ve babasıyla adeta çıldırdı mutluluktan artık onunla aramızdaki proplemleri de hallettik gibi amaben naasıl davranacağımı bilemiyorum ki ona bazen ulaşamayırorum canım yavrum okadar hisli ki ben bazen onun düşüncelerinin farkına varamıyorum bukonuyla ilgili yorumlara açığım :)
ikisi de öyle masumkiii ...sizi çok seviyorum...

2 yorum:

  1. Canım kardeşini henüz kabullenemedi sanırım.Sizi paylaşmak zoruna gidiyodur.Ama sizin sıcak ve ilgili tutumunuzla bunu aşacaktır eminim.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim sevgili dilek bu sorunlara hazırlıklı olmalıydım sanırım bekliyordum ama arslanın bukadar içe kapanacağını düşünemedim neyseki o da ben de alıştırdık birbirimizi öğretiyorlarbana nasıl onlarayaklaşacağımı deneme yanılmayla öğreniyorum ben de sizinkiler ikittabii onlardoğuştanalışmışlardır birbirlerine

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi