Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

6 Ocak 2009 Salı

üzgünüm

günlerdir içimde bir huzursuzluk var bir türlğ yazı yazamıyorum şöyle blogları dolaşıyorum millet neler yapmış diye çoğunun sorunu filistinin gazze ye saldırısı songünlerde heryerde bu var malum kriz ve gazze liler yüreğimi yaralıyor. her haber sonrası aslında çok mutlu olmam gerek dün bebek mevlütümüz vardı ve beklemediğimiz kadar kalabalıktı ki ben de eşimde çok severiz misafiri hele de mutlu edebiliyorsak daha da da severiz gün sonrası fizibilite yapar ken eşimde bende çok mutluyduk bir an ama haberler bizi yine can damarımızdan vurdu sokaklarda her tarafta gazzeli lere destek var izmir de ,en azından bubiraz rahatlatıyor beni rabbim onları korusun kollasın butün dualarım gazzeli lere
bunları bileyazasım yoktu beni mutlu eden şeyler karşısında diğerlerini düşünmek.....
http://www.gazzedekatliamadurde.com/ lütfen sizde ziyaret edin.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi