Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

31 Ocak 2009 Cumartesi

coşkun coştu




yusuf arslan çıldırdı neredeyse düz duvara tırmanır hale geldi ama ben sonunda onların beraber fotoğrafını çekebildim annanesindeydik geçengün ablamın oğluyla evi bu hale getirdiler ama şimdi çıkmak zorundayım istanbulda misafirlerimiz var onları gezdiriyoruz ayrıntıları yazarımm

8 yorum:

  1. bende oldu kac dakikadir oglusumun resmini cekmeye calisiyorum...babasida bende cok ugrastik ama rahat durmuyorki geveze,neyse canim seninkiler cok hos cikmislar yine sevgilerimi gönderiyorum bol gezmeli keyifli bir haftasonu dilerim.....

    YanıtlaSil
  2. selamlar ne güzel bakışmışlar öyle onlar maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. aşkınay;vallahi zor bunların fotoğraflarını çekmek biri puslu çıktı zaten sanada bol sevgi dolu günler diliyorum canım benim
    sevgili nalan hoşgeldin bloğuma o pozu çekene kadar ben neler çektim birde bana sor....

    YanıtlaSil
  4. buyuttum fotoyu kocaman oldu yavrular, masaallah dedim bol bol, cok guzel bakiyolar, ikiside coook tatlilar...Hayirli omurleri olsun insaallah hepimizin yavrularinin...

    Optum canim...

    YanıtlaSil
  5. amin ayşecim amin arslan da nasıl bağlandı kardeşine ;bazen beni bile şaşırtıyor

    YanıtlaSil
  6. Allah analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah.
    Maşallah çok tatlılar,iki erkek zor olsa gerek.
    www.gunescuneyt.com

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim güneş hanım hoşgeldin bloğuma iki erkek şimdilik zorluğu yok ama ...önümüzdeki yıllarda beni çıldıtçaklar heralde

    YanıtlaSil
  8. ben bu resme bayıldım valla süper olmuş ikiside çoooookkk tatlı çıkmış allahım nazarlardan saklasın.iki kardeş hayat boyu hep böyle sevgi ve muhabbetle birbirlerine bakarlar inşallah

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi