Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

22 Ocak 2009 Perşembe

bir melek nasıl uyur?



meleğim nasılda güzel uyuyorsun sen hediye mi gönderildin bana?sen ne güzel bir hediyesin bana rabbimden


şimdi çektim bu foto yu zor bir muharebeden sonra minik melek uyudu ama diğeri...halamızı bırakmaya giden babamızın ardından kıyamet koparmakla bizi tehtit edip zeferi okazandı.savaş daha bitmedi küçük bey kazanan ben deolucam


bu çocukları anlamaya çalışmak başta delilik :)ama onu anlamazsam nasıl kendimi anlatabalirim ki her konuda anlaşıyoruz arslanla sadece babası giderken arkasından öyle birkıyamet kopuyor ki o kıyamette anlattığım hiçbirşeye ikna olmuyor


baban işe gidiyor annem çalışmak zorunda para getirmesi için...


cevap:istemiyorum para falan


peki annecim para olmassa o istediğin oyuncakları nasıl acıcaz


cevap:istemiyorum oyuncak falan kafayı yicem yaaa....


bu cevap karşısında güleyimmi ne yapayım tabiiki gülüyorum ben gülünce o daha çok kızıyor.


git başımdan anne.....!oyuncak hikayesi kahramanlarıyla ancak keyfi yerine geliyor ve ben nefes alıyorum e tabii bazen daha zor anlar yaşıyorum.ama genelde savaşı kim kazanıyor anlamışsınızdır heralde

2 yorum:

  1. oyy melegim negüzelde uyuyor,tatli rüyalar bebislerimize benim melegimde suan uyuyor,...ayni sorun bendede var canim babasi ise giderken kiyamet kopar evde cigliklarindan cok aglar arkasina cok ama cok düskündür kendisine,..sevgiler hayirligeceler gülüm,...

    YanıtlaSil
  2. merhaba iade-i ziyarete geldim :) Maaşallah kuzulara Allahım nazarlardan korusun

    selametlee

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi