Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

17 Ocak 2009 Cumartesi

atahan

minik oğluma aitpek fotoğraf çekmediğimin farkına vardım arslan yeni doğduğundan itibaren herhafta karttan yüze yakın foto çıkarırdık şimdi daha az çekiyoruz bide kış diye çocuk battaniyelere sarılı hep genelde de uyuyo zaten aman güzel giydirelim aman gözü açık çıksın derken arslanın deyimiyle
allah seni ne yapmasın anne.....

1 yorum:

  1. Çok tatliymis yaa masallah...ALLAH analı babalı büyütsün insallah..

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi