Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

21 Ocak 2009 Çarşamba

ahh üretkenlik

bundan üç sene önce nasıl yoğun bir kadındım evde oturup televizyon seğretmeyi yemek yapmayı bide misafir ağırlamayı hatta misafirliğe gitmeye nasııl hayranlık la isterdim çalışmak bana çok yorucu geliyordu ,işe kendimi kaptırınca zevkini çıkarıyordum ama geç saatlerde evegidince ahhh çekmiyor değildim sonracığıma aslanıma altı aylık hamileydim işi bıraktığımda artık çocuğumla ilgilenicem!dedim bilmiş bilmiş hah ilgilen şimdi !
yanlış anlamayın çocuklarımla ailemle ilgilenmek bana çok zevk veriyor yaklaşık altı ay önce eşimin şirketine yardım için homofice çalıştım tam çok zevk alıyorum herşeyim programlı diyordum oda pısss oluverdi
aslında çok önemli görevlerim var çocuklarımı büyütmek! onları çok seviyoruum ama yinede benimkisi bir dilek iştee çalışmak için ne zaman özgür olurum bilemiyorum .
bu blogun ismi bu yüzden kurallamın ihlali bu sevimli şeyler kurallamı öyle bir ihlal ettiki ....
ama ne yapalım harika bir eşim harika iki tane çocuğum var eşime sesleniyorum:
masal gibi bir hayat yaşattın bana seni çok seviyorum
eeeeee herşey dört dörtlük olmuyor değil mi
mutluluğa turp sıkmamak lazım neyse birdahaki üretkenlik mesajında buluşmak dileğiyle.....(anlaşılan daha çok olacak)

4 yorum:

  1. Canimsin zaten cocuk bakmakta agir bir istir sonucta,yani bu böyledir,bende yillardir yani 96 dan beri parfümeri/kozmetik/eczaci olarak calisiyorum,..fakat elimde olmayan sebeblerden dolayi ara vermistim simdi ise isime tekrar ama daha az devam ediyorum,... kendimi bulana kadar.,,,hem evi hem disaridaki isi idare etmek tabiki pek kolay degil,hepimize özelliklede annelerimize kolay gelsin diyerek noktaliyorum canim,sevgiler,....

    YanıtlaSil
  2. ne güzel aşkınay cım bir işin var çok mutlu ol bence:(

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    blogumu ziyaret ettiginiz ve güzel yorumunuz icin tesekkürler.
    Sizde demek yogun is hayatindan sonra yumurcaklar sayesinde cok yogun tempoya ara verdiniz.
    Ayni kaderi paylasiyoruz. Benimde 3 yasinda oglum ve 5 aylik kizim var ve cok sevdigim isimden uzaktayim. Ama simdilik evde kalmanin tadini cikariyorum.
    ALLAH bagislasin cok tatli ogullariniz var.
    Sevgiler Ümmühan

    www.atesbocegim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim ümmühan ev hanımlığından zevk almanın tadını çıkar

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi