Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

8 Ocak 2009 Perşembe

43lük atahan

minik oğlumu doktora götürdük bugün maşallah gayet sağlıklı beş kilo yüz gram olmuş benim yavrum aşısı vardı.bu arada arslan okadar olgunlaştı ki kardeşini adeta kollayıcı prensi gibi ne zaman ağlasailk o koşuyor altını değiştirirken hep ondan yardım istiyorum bu çok hoşuna gidiyor eminim hala içinde bir yerlerde kıskançlık hisini atmıştır ama sabretmeliyizbunu aşıcaz allahın izniyle beklediğimden dahahızlı kabullendi arslan ata' yı bu beni ve babasını çok mutlu ediyor
aslında dışarıda geçirdiğimiz zamanlar arslanımı çok mutlu ediyor ama hava soğuk,malum kış bastırdı dışarı herzaman çıkılmıyor benimde aklıma bir oyun geldi arslanla oynayabileceğimiz;evin bir bölümünün adını sokak koyduk hani insan bazen hava almak ister ya benim ğlumda hava almak istediğinde orayı bir dolaşıyor "anne ben havamı aldım şimdi beraber oynayalımmı diyor hani ben senin istediğini yaptım sırasende der gibi ....
anlıycağınız şimdiki çocuklar herşeyi yutmuyorlar
oğlum ilk doğduğunda(minik olan)bana diyorlardı ki arslana ne alırsanız kardeşin getirdi deyin dediler.Nerdeeee bizimki yermii anne saçmalama o bebek nasıl getirsin diyor

3 yorum:

  1. çhok güzel brawo =)...

    YanıtlaSil
  2. Canım merhaba bloğumu ziyaretin için teşekkürler çok tatlı maşallah bebiş....
    Resimleri sormuşsun yan tarafa nasıl koyuluyor diye önce koymak istediğin resmi bul mausun sağ tarafıyla üzerine tıkla özellikleri seç orada resimin url kodu var.o kodu blogta gadget ekle seçeneğinden resim ekleden webden veya pc den hangisiyse seçip oraya yapıştırıcan zaten resim çıkıcak kaydet deyip istediğin yere koyabilirsin.Yardım istediğin zaman çekinme öptüm...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Bloğunuzu ve benim bloğumu izlediğinizi bugün fark ettim. Ne güzel siz de benim gibi bebekleriniz için yazıyorsunuz. Oğullarınız çok şeker. Allah bağışlasın. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi