Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

17 Aralık 2008 Çarşamba

minik oğluma hoşgeldin mesajı



gözlerine baktım denizgibi ;yüreğine dokunmaya çalıştım çok masum bebek gibi:)


senin kokun dünyadaki en güzel koku....


kalphuzuru ve vücüt sağlığı en büyük nimet bizim için...


için dışın, özün sözün birolsun....


hayat seni hep mutlu etsin ;zamanını iyi koru ....


bugünün işini yarına bırakma hep programlı ol olurmu melek yüzlüm!!!

hoşgeldin hayatımıza

2 yorum:

  1. aaaa kızınız olacaktı.Oğlanmıymış?
    Kandırmış demek ki sizi.Ne güzel sizinde artık iki oğlunuz var.Allah ikisine de uzun ömürler versin.Atahan'ın şansı da bahtı da açık olsun.Uzun ömürlü ve analı babalı olsun inşallah.Sanırım siz Bergama da yaşıyorsunuz.benim adım Dilek.Sizi tanıdığıma sevindim.

    YanıtlaSil
  2. minik haylaz kandırdı bizi üzgünüm ben bergamalı değilim karşıyaka da oturuyorum iyi dileklerinize çok teşekkürler

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi