Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

25 Aralık 2008 Perşembe

atahan bir aylık

bugün atahan tam bir ayı doldurdu:)artık bizi iyi duyuyyor neredeyse görüyor,beni sesimden tanıyıp açlık krizine giriyor, hemenağlamaya başlıyor canım yavrum ben deçocuklarımda biraz daha büyüyorum amacım onları iyi yetiştirmek güzel ahlaklı ,iyiniyetli birer bireyolmalarını en önmlisi babasıyla ben hayattan nasıl zevkalıyor kocaman kahkahalarla en olumsuz şeylere bile gülebiliyorsak onlarında böyle mutlu olmalarını mutsuzluklarınıda.....bozacak birşeyler bulsunlar işte canım herşeyi benden beklemesinler::)ikinizinde yüreğimde kocaman biryeri var artık ...
öncedenzannederdim ki insanilk çocuğunu sevdiği gibi diğerinide sevebilirmi onu ben yüreğimeyerleştirmişim iki tane olursa bunun yeri daralır:)hiçte değil aksine yüreği daha kocaman oluyor bütün sevdikleriiçin kalbi daha bir başka atıyor insanın sevdikleri çoğalınca hele evladı iki tane olunca kocaman bir yüreğivardır insanın....
birgün göğsünde uyuduğu babasına arslan sordu -babaaaa senin kalbin atıyooor,evet oğlum-nasıl atıyor,(muzur babamız)benim kalbim: arslan,anne atahan diye atıyor seninki nasılatıyor?-benimkide anne baba....(duraksadı birden ama çabuk toparladı)kardeşşş diye atıyor dedi
işte daha bu yaşta sevgiyinasılyüreğine taşımış benimhaylaz oğlum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi