Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

23 Kasım 2008 Pazar

gökten düşen üç elma

bir varmış bir yokmuş,
şükretmeyen hep aç şükreden herzaman tokmuş.
pireler berber iken,
kimse traş olmazmış.
taş nekadar kaynasada aş olmazmış
biriktirilen altın dağ olsa,
kimseye faydası olmazmış.
yok diyenin malını allah yok eder,
var diyeni rabbim darda koymazmış
**********
oğlumla uzun zamandır çarşıya gidemiyorduk şükür ki dün gitmeyi başardık ona böyle başlayan masal kitapları aldık,sözveripte alamadığım cd leri de çok şükür dün aldık en önemlisi çok güzel vakit geçirdik gelirken oğluma sordum:
annecim mutlu oldun mu bugün?
evet anne çok mutlu oldum bide kuşlara yem attık ya onların karnı doymuştur demi anne....
dedi benim akıllı oğlum kıyamam ya nekadar kocaman bir yüreğin var senin canım yavrum geçirdiğimiz günün en anlamlı yanı onun için bu olmuş akşam gelirgelmez babasına bir bir anlattı neler yaptığımızı sonrada dönüp hadi anne kendi masalımızı kendimiz yazalım dedi:bizde kendi masalımızı anlattık oğlumuza ama şimdi yavrum zor durumda masalı buraya sonra yazıcam....

3 yorum:

  1. Merhaba.Sizi blogumun izleyicisi olduğunuz için gördüm.Sanırım sizin blogunuz yeni.Hayırlı olsun.Yusuf'a ve yeni gelecek yavrunuza uzun ve sağlıklı ömürler diliyorum.İzmir'desiniz anladığım kadarıyla.Sizi tanıdığıma sevindim.
    Zeynep'i sağ salim kucağınıza almanız dileklerimle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. sakinee canim benim yaa inan oyle sevindim ki seninle burada karsilastigimiza..canim benim mail adresime telefon numaranizi bi yazabilirmisin? sizi daha once de aramak istemistik, hatta aylar once izmire geldigimizde de size ulasamadigimizdan gorusememistik. hadi yaz bi telinizi, bekliyoruuuum :))

    ayseirmak@yahoo.com

    Bide bide masaallah yaaa Yusuf Arslan nasil buyumus oyle, cok yakisikli olmus ve masaallah bidir bidir da konusuyor...Zeynep asrin hel iyice heyecanlandirdi beni simdi, ayy az da kalmis yaaa...

    YanıtlaSil
  3. maşallah oğlunuz pek tatlı.

    YanıtlaSil

sevgili ziyaretçi yakışıklı bir imza atın emi