Hakkımda

Fotoğrafım
izmir, karşıyaka, Turkey
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.Hayat kısadır.Öyleyse hayatınızı sevin.Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin. Sadece kendiniz için yaşayın ve; konuşmadan önce dinleyin, yazmadan önce düşünün, harcamadan önce kazanın, dua etmeden önce bağışlayın, incitmeden önce hissedin, nefret etmeden önce sevin, vazgeçmeden önce çabalayın, ölmeden önce yaşayın. Hayat budur.Onu hissedin,onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

25 Aralık 2008 Perşembe

yemekler

arslana vitamin bombası
basitbir tarif oğlumda çok beyendi bu yüzden isminide o koydu vitamin bombası :) Çok lezzetli,sağlıklı. Sebze yemeyen çocuklar için ideal bir tarif...Fırında pişmesi,az yağlı olması ayrıca güzel. hemende pişiyor
.
4 pırasa
1 havuç
1 kabak
1 patates
1/2 demet ıspanak
1 yemek kaşığı zeytinyağı
2 yumurta
tuz,karabiber,sarmısak tozu
kaşar rendesi
çörek otu
.
Pırasalar ince ince doğranır ya da rondodan geçirilir.Zeytinyağında sotelenir,içine rendelenmiş havuç,kabak ve patates eklenir,sotemeye devam edilir.En son ince doğranmış ıspanaklar eklenir,yaprakları ölünceye kadar karıştırılarak pişirilir.Tuz,karabiber ve 1 çay kaşığı kadar sarmısak tozu eklenip ocaktan alınır,soğutulur. Soğuduktan sonra içine yumurtalar kırılıp karıştırılır.Yağlı kağıt serili küçük boy tepsiye yayılır.Üzerine kaşar peyniri rendelenir,çörek otu serpilir.Önceden ısıtılmış fırında 200 derecede pişirilir.

atahan bir aylık

bugün atahan tam bir ayı doldurdu:)artık bizi iyi duyuyyor neredeyse görüyor,beni sesimden tanıyıp açlık krizine giriyor, hemenağlamaya başlıyor canım yavrum ben deçocuklarımda biraz daha büyüyorum amacım onları iyi yetiştirmek güzel ahlaklı ,iyiniyetli birer bireyolmalarını en önmlisi babasıyla ben hayattan nasıl zevkalıyor kocaman kahkahalarla en olumsuz şeylere bile gülebiliyorsak onlarında böyle mutlu olmalarını mutsuzluklarınıda.....bozacak birşeyler bulsunlar işte canım herşeyi benden beklemesinler::)ikinizinde yüreğimde kocaman biryeri var artık ...
öncedenzannederdim ki insanilk çocuğunu sevdiği gibi diğerinide sevebilirmi onu ben yüreğimeyerleştirmişim iki tane olursa bunun yeri daralır:)hiçte değil aksine yüreği daha kocaman oluyor bütün sevdikleriiçin kalbi daha bir başka atıyor insanın sevdikleri çoğalınca hele evladı iki tane olunca kocaman bir yüreğivardır insanın....
birgün göğsünde uyuduğu babasına arslan sordu -babaaaa senin kalbin atıyooor,evet oğlum-nasıl atıyor,(muzur babamız)benim kalbim: arslan,anne atahan diye atıyor seninki nasılatıyor?-benimkide anne baba....(duraksadı birden ama çabuk toparladı)kardeşşş diye atıyor dedi
işte daha bu yaşta sevgiyinasılyüreğine taşımış benimhaylaz oğlum

24 Aralık 2008 Çarşamba

atahan büyüyor

29 günlük oldu yavrum dün kontrole gittik 4,200olmuş kilomuz çok iyi gidiyor dedi doktorumuz sadece sünnet olması gerekiyor hemde abisiyle beraber yavrum sünnet lafını duyunca korktu birden kyamam sana koca danam benim seniseviyorum canım yavrum.
Arslanabakıyorum kocaman olmuş sanki onu büyüten her canı yandığında gözyaşı döken ben değildim şimdi aynı şeyleri atahanla yaşıyorum beni affettinmi canım yavrum:)
yavrularım benim

17 Aralık 2008 Çarşamba

minik oğluma hoşgeldin mesajı



gözlerine baktım denizgibi ;yüreğine dokunmaya çalıştım çok masum bebek gibi:)


senin kokun dünyadaki en güzel koku....


kalphuzuru ve vücüt sağlığı en büyük nimet bizim için...


için dışın, özün sözün birolsun....


hayat seni hep mutlu etsin ;zamanını iyi koru ....


bugünün işini yarına bırakma hep programlı ol olurmu melek yüzlüm!!!

hoşgeldin hayatımıza

16 Aralık 2008 Salı

mutluluk sancıları


bu arada benim ilk göz ağrım canımın diğeryarısı büyük oğlum müthiş bunalımda belli etmiyor ama belli işimiz cok zor biz ikinizide çok seviyoruz bebeğim benim koca bebeğim nede çabuk abi oluverdin hemen vallahi iki sene önce banada deselerdi bende inanmızdım şimdiki halime ama çok mutluyum allhın emanetleri diye biryazıokumuştum bir yerde yavrularımızı emanet edermiş rabbimbizlere umarım hayırlara vesile oluruz oğlumuzun sevinciyle bayramı falan unuttuk tabii canım yavrum rabbim hayırlıyazılar yazsın hayatın hep mutlulukla geçsin ikinizinde .....

ayyy nasıl duygulandım çok şey yazmakistiyorum aslında;iki çocuk annesi oldum bu genç yaşta (daha dün kariyer planları yaparken )senin kurumuşken yeşerttiğin bir ailen var der eşim hep bana bak dallanıp budaklandın .benim mutluluk kaynağim sizlersinizcanlarım beniiim deyip herbirinizi ısırmak istiyorum ama onada kıyamıyorum kiiii

hoşgelgin atahan


eveet haftalar sonra vakit bulabildim yazı yazmaya iki çocukla hayat nasıl zormuş öğreniyorum yavaş yavaş sonunda minik yavrumu alabildim kucağıma bana süpriz yapmış biliyomusunuz erkekmiş canım yavrum sana kocaman bir sevgi tohumu borçluyum beni affedecekmisin bilemiyorum zamansız girdin diye hayatıma kendimi zor toparladım sınavdayım diye çok mutlu geçmesi gerken hamileliğimin ilk aylarını seni görmezden gelerek geçirdim amaaaa sonunda toparlandımrabbimin yadımıyla kurban olurum ben seni yaradna ne güzel şeysin

evime, hayatıma, yüreğime hoşgeldin canım yavrum

23 Kasım 2008 Pazar

gökten düşen üç elma

bir varmış bir yokmuş,
şükretmeyen hep aç şükreden herzaman tokmuş.
pireler berber iken,
kimse traş olmazmış.
taş nekadar kaynasada aş olmazmış
biriktirilen altın dağ olsa,
kimseye faydası olmazmış.
yok diyenin malını allah yok eder,
var diyeni rabbim darda koymazmış
**********
oğlumla uzun zamandır çarşıya gidemiyorduk şükür ki dün gitmeyi başardık ona böyle başlayan masal kitapları aldık,sözveripte alamadığım cd leri de çok şükür dün aldık en önemlisi çok güzel vakit geçirdik gelirken oğluma sordum:
annecim mutlu oldun mu bugün?
evet anne çok mutlu oldum bide kuşlara yem attık ya onların karnı doymuştur demi anne....
dedi benim akıllı oğlum kıyamam ya nekadar kocaman bir yüreğin var senin canım yavrum geçirdiğimiz günün en anlamlı yanı onun için bu olmuş akşam gelirgelmez babasına bir bir anlattı neler yaptığımızı sonrada dönüp hadi anne kendi masalımızı kendimiz yazalım dedi:bizde kendi masalımızı anlattık oğlumuza ama şimdi yavrum zor durumda masalı buraya sonra yazıcam....

17 Kasım 2008 Pazartesi

arslan dan seçmeler

arslanın çok hoşuna gitti bu araba anne lütfen bunu da ekleyelim dedi sen istersinde ben yapmaz mıyım canım yavrum böyle bir kamyon istedi babasından içine legolarını koyup inşaat alanına götürcekmiş a benim keltoroş oğlum mertcan lada ne güzel çıkmış sizi keltoşlar sizi.....
evyapçaklarmış pertcanı da içine koycakmış teyzesi duydun mu?
***
*
*

16 Kasım 2008 Pazar

fotoğraflar

bu fotoğrafın ben ve eşim için önemi okadar büyük ki çok çalışmıştık bir şirket için annesi ve babası


nın çalışma ve yaşamarslarıyla harmanlandı benim oğlum hem mutluluğu hemde başka şeyleri hep beraber yaşıyoruz oğlumuz....
biizim herşeyimiz ayyyy fotoğrafı görünce duygulandım galiba ama rabbim birliğimizi beraberliğimizi mutluluğumuzu bozmasın kızımızıda sağsalimkucağımıza almayı nasip etsin rabbim sonra herkes birbirini sevsin bu yazıyı okuyan herkes mutlu olsun sendeeeee
sonra bide ben biliyorum herşey güzel olacak bizim için seni seviyorum hayat

15 Kasım 2008 Cumartesi


bugün yoğun bir gündü babamızı işe gönderip ardından oğlumla beraber koyulduk işlere hamileliğimin son günleri olduğundan çabuk yoruluyorum galiba ama benim oğlum kocaman yüreğiyle annesine öyle büyük destek oluyor ki onun yanaklarına kondurduğum bir öpücük bana bütün yorgunluğumu unutturuyor।aslında bu bloğu çok kişiyle paylaşmak istiyorum ama daha kimseye bahsedemedim kendi kendime takılıyorum öyle ama oğlumla herşeyimi baylaşmak istiyorum aslında babasıyla çektiğim çok güzel görüntüleri var müthiş birşey onları kaybetmek istemiyorum süper bişey ama video alamadı blog sonra deniycem

13 Kasım 2008 Perşembe

sıkıntılı ve heyecanlı günler

canım yavrum babası yurtdışından döndüğünden beri onun bir daha gitmeyeceğini birtürlü kabul edemiyor heralde babası her sabah işe giderken aynı sıkıntıyı yaşatıyor bana umarım bu sorunu aşabiliriz benide çok yoruyor onun sıkıntılırına çozüm bulamamak ruhumu çok yoruyor bunun yanın da heyecanla yakında ailemize katılacak olan yeni ferdimizin hazırlıkları sürüyor annaanesi ona çok güzel şeyler örmş bende bir yelek ördüm fotoğraf makinemiz arızalandı arslanımın sayesinde yapılınca hemen yeni fotoğrafları yayınlıcam ben şimdilik yusuf arslanımın fotoğraflarıyla yetinicem.....
(evde buna benzer bir görüntü var ama arslanım daha büyük biz eskisiyle yetinelim:))

saat çok geç oldu ama oğlum ve babası hala ayakta güreş yapıyorlar şimdi uyku saatimiz geçti tatlıyıda fazla kaçırdık annaanede, kuduruyolar eee babasınında küçük bir çocuktan farkı yok .

11 Kasım 2008 Salı

canım yavrum rabbimin hediyesi

çocuklar rabbimin hediyedisir ailelerine, bembeyaz bir sayfadır onlar rabbim güzel yazılar yazmayı nasip etsin kocaman yüreğiyle sevmeyi ve sevilmeyi çok sever benim oğlum annesinin bir tanesi büyüdükçe seni nekadar çok sevdiğimizi gör istedim canım yavrum.